toltes

You can translate the content of this page by selecting a language in the select box.

Gyakran ismételt kérdések

Igen. Minden típusú fizetés lehetséges: Érintéses, chipes és PIN-kódos, valamint mágnescsíkos is. (VISA, MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS, JCB, UNIONPAY, BANCONTACT, APPLEPAY, GOOGLEPAY, PAY.)

Az eszközben lévő ventilátorokat kitisztítjuk a speciálisan erre tervezett kézi kompresszorral és ecsettel. Az eszköz kritikus részein található zónákkal folytatjuk, majd újrapasztázzuk. Több fajta paszta közül választhat. A kijelzőt speciális folyadékkal megtisztítjuk.

Az eszközt darabjaira szereljük szét, majd kitisztítjuk a speciálisan erre tervezett kézi kompresszorral és ecsettel, ezután újrapasztázzuk. Több fajta paszta közül választhat. A kijelzőt speciális folyadékkal megtisztítjuk. Az eszköz burkolati elemeit is megtisztítjuk, a billentyűzetet is beleszámítva.

Böngésző bővítmények beállítása, ami(k) védenek a kártevő programoktól, valamint blokkolja a hirdetéseket és a felugró ablakokat. Böngésző biztonsági beállításai. Operációsrendszer teljesítményének beállítása, hogy Ön a leggyorsabb teljesítménnyel tudja használni az eszközt. Operációs rendszer optimalizálása az eszközre. Szintén a legjobb teljesítmény elérése érdekében. Kényelmi funkciók beállítása (Pl.: Kikapcsológomb elhelyezése az asztalon.) Windows Defender beállítása, nagyobb védelem elérése érdekében. Illesztőprogramok frissítése a legújabb verzióra. Microsoft fiókót hozunk létre Önnek, majd hozzákapcsoljuk az eszközéhez.

Az általunk végzett javításokra 6 hónap garanciát vállalunk.

Lokáció, valamint forgalomfüggő. Általánosságban kijelenthető, hogy pár óra alatt a helyszínen vagyunk.

Márkafüggetlenül mindegyiket, kivéve: Apple termékek.

A hét bármelyik napján, bármilyen napszakban.

Nem szükséges. Fizetni mindig utólag kell.

Igen, viszont garanciát csak a nálunk vásárolt alkatrészekre vállalunk.Továbbá, ha a hozott alkatrész hibásnak minősül, a javítási munkadíjat abban az esetben is felszámítjuk.

Total Commander, Adobe Acrobat Reader DC, az eszköz adottságaihoz megfelelő böngésző, TeamViewer/AnyDesk, OpenOffice/LibreOffice, VLC, CCleaner, Zipware.

Igen! Egyedi kívánság esetén, versenyképes áron tudunk Önnek bármilyen szoftvert beszerezni, majd telepíteni.

Több tényező befolyásolhatja a pontos szervíz idejét. Általánosságban 1-2-3 napot vesz igénybe a szervíz.

A rendelés másnapjától számított 6 munkanapon belül. Kizárólag személyes szállítással rendelhető.

Jelenleg nem rendelkezünk üzlethelységgel. Minden esetben mi megyünk Önhöz. A helyszínen szervízelünk vagy magunkkal visszük az Ön eszközét. A lehető leghamarabb visszaszállítjuk és kérés esetén a helyszínen beüzemeljük. A vállalkozásunk telephelyét [ide] kattintva megtekinthetik. Lehetősége van ezen a helyszínen leaadni az eszközét, ebben az esetben előzetes telefonon vagy e-mail-en történő egyeztetés szükséges.

Igen. Jelenleg 3 db Laptop közül lehet választani. Előfordulhat azonban, hogy mind a három eszközünk foglalt.

A munkadíjak, az anyagárakat, illetve a szoftver árákat nem tartalmazzák.

Mindkét szolgáltatásunk sikerdíjas. Ez azt jelenti, hogy Önnek nincs fizetni valója, amennyiben nem sikerül a szolgáltatás elvégzése. Az ár továbbá függ az adatok méretétől, a vírus fajtájától, a fertőzés méretétől. Hibás vagy sérült meghajtó adatmentése esetében függ a hibás szektorok számától, valamint attól, hogy a meghajtó hardveresen sérült vagy szoftveresen.

Biztonságtechnikai eszközök, periférikus eszközök, notebook és asztali számítógép alkatrészek, hálózati eszközök, irodai kellékek, tabletek, navigációs eszközök, okosórák, kiegészítő kellékek, szoftverek, új és használt laptopok és notebookok, multimédiás eszközök és még sok más termék.

Igen. Egyedi árajánlatunkért vegye fel velünk a kapcsolatot: .

A javítás visszautasítása esetében felszámoljuk az 0-15.000 HUF bevizsgálási díjat, továbbá kiszállásos munkavégzésünk esetén ritkán, de előfordulhat, hogy a munkavégzés sikertelen és a javítás költségesebb, mint egy használt, újszerű másik eszköz. Ebben az esetben is felszámoljuk az 0-15.000 HUF bevizsgálási díjat, viszont a kiszállás, ami vonatkozik az eszköz el- és visszaszállítására is díjmentes!

A hibás termék visszaszállítását nem vállaljuk. A szállítás költsége Önt terheli. Lehetősége van a telephelyünkön leadni a hibás eszközt/komponenst, ebben az esetben előzetes telefonon vagy e-mail-en történő egyeztetés szükséges.

Az általunk elkövetett hibákért felelősséget vállalunk. Az eszközért ingyenesen szállunk ki az Ön tartózkodási helyére, majd a helyszínen megjavítjuk. Előfordulhat, hogy az eszközt magunkkal kell vinnünk, ebben az esetben a lehető leghamarabb visszaszállítjuk. A visszaszállítás szintén díjmentes. Lehetősége van a telephelyünkön leadni a hibás eszközt, ebben az esetben előzetes telefonon vagy e-mail-en történő egyeztetés szükséges.

Természetesen van. Hétfőtől-Péntekig délelőtt 10 és délután 17 óra között módunkban áll fogadni Önt. Ebben az esetben telefonos egyeztetés szükséges. Előfordulhat, hogy másik címen tartózkodunk. Helyszíni szolgáltatások nem állnak rendelkezésre azonnal, ezért kérjük ügyfeleinket, hogy megbeszélés nélkül ne látogassák meg a telephelyünket.